Problemer hos Økonomistyrelsen med digital signatur, del II

For et styk­ke tid siden skrev jeg her på blog­gen om pro­ble­mer­ne med at få adgang til Øko­no­mi­sty­rel­sen. Jeg har mod­ta­get end­nu et brev fra Øko­no­mi­sty­rel­sen, hvor de skri­ver følgende:

Tak for din mail.

Vi har desvær­re kon­sta­te­ret, at den­ne fejl opstår hos man­ge lån­ta­ge­re. Vi kan desvær­re ikke fin­de fejl­en, men arbej­der på en løsning.

Det er muligt at log­ge på efter gen­tag­ne for­søg. Vi bekla­ger meget problemerne.

Vi kan desvær­re ikke oply­se hvor­når pro­ble­mer­ne bli­ver løst.

Med ven­lig hilsen,
Sus­an­ne Vilhelmsen

En egent­lig i bund og grund ned­slå­en­de besked med et par opløf­ten­de punk­ter: Det kan lade sig gøre at log­ge ind efter gen­tag­ne for­søg. Og hvis ret skal være ret, så må jeg også hel­le­re for­tæl­le, at det nu er lyk­ke­des mig at kom­me igen­nem til Stu­di­elån-ser­vi­cen og tjek­ke, hvad jeg sta­dig skyl­der den dan­ske stat for at have læst på uni­ver­si­te­tet i 5 år.

Med andre ord, hvis du har pro­ble­mer med at log­ge ind, så er der til­sy­ne­la­den­de ikke andet at gøre end at prø­ve igen. Og igen. Og igen. Ind­til det lyk­ke­des at slip­pe uden om den kede­li­ge “Ej øje­blik”.

Relaterede indlæg


Udgivet

i

af