For et stykke tid siden skrev jeg her på bloggen om problemerne med at få adgang til Økonomistyrelsen. Jeg har modtaget endnu et brev fra Økonomistyrelsen, hvor de skriver følgende:
Tak for din mail.
Vi har desværre konstateret, at denne fejl opstår hos mange låntagere. Vi kan desværre ikke finde fejlen, men arbejder på en løsning.
Det er muligt at logge på efter gentagne forsøg. Vi beklager meget problemerne.
Vi kan desværre ikke oplyse hvornår problemerne bliver løst.
Med venlig hilsen,
Susanne Vilhelmsen
En egentlig i bund og grund nedslående besked med et par opløftende punkter: Det kan lade sig gøre at logge ind efter gentagne forsøg. Og hvis ret skal være ret, så må jeg også hellere fortælle, at det nu er lykkedes mig at komme igennem til Studielån-servicen og tjekke, hvad jeg stadig skylder den danske stat for at have læst på universitetet i 5 år.
Med andre ord, hvis du har problemer med at logge ind, så er der tilsyneladende ikke andet at gøre end at prøve igen. Og igen. Og igen. Indtil det lykkedes at slippe uden om den kedelige “Ej øjeblik”.